dimarts, 9 de juny del 2009

COM DIU EN MATIES.....

Dons ja hem passat les eleccions europees. I estan tots més contents que un xaval amb sabates noves. Tots ells, vull dir. La resta de mortals encara ens ho mirem amb ulls d’incredulitat.


Què si, Jornet, que sí, que, com sempre, tots han guanyat. Ja m’ho explicaràs això.

Uns reclamen nou govern – ja veus com si ells anessin a fer quelcom de diferent !!!.

Altres han agafat els resultats locals com sí fossin transportar a les eleccions municipals

Hi ara !. Quina ximpleria.

Les butxaques, les teves, les meves i les seves – be les seves no se sap -, segueixen ben buides. I la hipoteca ?...dons ben plena amic Jornet, ben plena.

I menys d’un quaranta per cent de gent a anat a votar. I els que ha guanyat ho han fet amb menys del 30 per cent de l’electorat.

Carai !. No deien que l’Estatut no era vàlid per què nomes un trenta sis per cent el va anar a votar?.

Coses de la política.

Com diria Maties Galimaties: Quin fàstic !

2 comentaris:

Carlosmf ha dit...

Es que han ganado todos, como siempre... Parece que si no son siempre triunfalistas los votantes nos desilusionamos, ¡como si hiciera falta algo más para que estemos desilusionados!

En cuanto a la participación ¿qué esperaban? Se han pasado toda la campaña hablando de trajes, de aviones, de jueces y de tantas y tantas cosas de las que, seguramente, habrá que hablar, pero no en una campaña de las elecciones europeas. ¿Alguien ha oido a algún político explicar de verdad qué suponía esa votación y qué proyectos para mejorar todo lo que hay que mejorar en Europa -la crisis, el paro, las infraestructuras, las desigualdades entre estados, el Tratado de Lisboa, las políticas comunes- tenían?

Yo no.

Anònim ha dit...

No ha ganado nadie, ha perdido el pueblo, en tanto se siga la mala costumbre del "tu mas", mal iremos.
Todas las elecciones son distintas, no se pueden hacer valoraciones de unas a otras, cuanto más cercanas más se sienten, y Europa esta muy lejos.

Powered By Blogger