dimarts, 5 de març del 2013

Carta oberta






foto d'avui a la sortida dels jutjats






Torredembarra a 5 de març de 2013

Avui  he passat el mal tràngol d’assistir com a denunciant al Jutjat de El Vendrell per una denuncia de faltes que vaig interposar per amenaces d’un veí cap a la meva persona. Ara el Jutge haurà de decidir, té ja els elements per dictar sentència i resto a l’espera de la seva decisió que respectaré i acceptaré, com a qualsevol ciutadà.

El motiu de la carta és per anunciar-vos que juntament amb el meu advocat estem estudiant la possibilitat d’interposar una querella per insults, difamació i informació falsa que aquest mateix veí ha anat escrivint al llarg dels anys contra la meva persona des del seu Blog.

Però el motiu principal d’aquests, és agrair totes les mostres de solidaritat que he anat rebent aquests dies per part de ciutadans anònims,polítics locals del PP, de CDC (gràcies per el suport transmet via twitter per part de l’Executiva local de CDC), ERC, ABG i GiT.

Voldria dir que en cap moment m’he trobat sol, que amics i amigues, companys i companyes han estat en tot moment al meu costat donant-me forces i animant-me en aquests moments tan difícils per mi.

Cap ciutadà ha d’estar amenaçat per cap motiu, i menys per defensar allò que creu que és bo per una comunitat com la nostra, i aquest han d’esser capaços de dir lliurament el seus pensaments sense la por de veure’s amenaçat i/o injuriat. Ningú pot intimidar a cap persona per creure’s amb la veritat absoluta, i si ens equivoquem el temps i els fets col·loca a cadascú al seu lloc.

Lamento, però, que la màxima autoritat municipal, no s’hagi dirigit a mi, no com a condició de Regidor, sinó com a ciutadà, per mostrar el seu rebuig a les amenaces, tal i com han fet companys i companyes seves de l’Equip de Govern i membres del seu propi partit. 

Malgrat tot, tingueu la certesa que seguiré defensant allò amb el que crec, seguiré donant a conèixer el meu pensament sobre el que succeeix al meu poble, per què em recolza la llibertat d’expressió i d’opinió., i ho faré com sempre, sense insults i sense amenaces, amb la paraula i la ploma i amb la promesa que, equivocat o no, sempre estaré fidel a mi mateix , al que i a qui represento i a les meves idees.

Gràcies a tots i ja sabeu on trobar-me.
Powered By Blogger