dijous, 22 de març del 2007

DISCULPES, AGRAÏMENTS I DEBAT

Per motius personals no hi estat actiu en el bloc, disculpes, dons.Donar les gràcies per la vostra paciència i també per els vostres escrits. Crec que entre tots, crítics i no crítics, fem un debat que pot ser molt interessant i profitós.Demanar disculpes a aquelles persones que m'han escrit i no ha estat publicat el seu comentari. Els insults cap a la meva persona i cap altres tertulians no els publicaré. No em sembla correcta, i no és pas la forma de debatre. Naturalment son els menys, potser un o dos, però la mala educació no pot tenir cabuda en cap blog. Crec jo.Per els demes, encoratjar-los a seguir participant en el meu i amb els altres blogs. Tots ells força interessants i, alguns fins i to, molt divertits.Us demanaria també, sense cap intenció de dirigir el debat, aportació d'idees, reflectir, en els vostres comentaris, quins creieu que son els veritables problemes de la nostra ciutat, com creieu que els partits poden afrontar aquests problemes, etc.. Penso que seria, i serà, un exercici democràtic necessari i positiu.Però es clar, podeu dir allò que més us interessi. Faltaria més. És tan sols una petita idea
Powered By Blogger