dimecres, 13 de febrer del 2008

BENVINGUT...




Acaba de néixer un nou i molt interessant blogs a Torredembarra dedicada a la temàtica del mon homosexual/Gay. El meu amic Juan ha tingut la gran idea d’obrir una pàgina per el debat i el comentari sobre un tema que durant molts anys ha estat malvadament amagat i soterrat per a les ments ben pensants i reaccionaries. Vull donar la benvinguda a aquest nou blocaire i espero que altres membres d’aquest espai lúdic-informatiu, s’afegeixin a promocionar la pàgina i a participar activament per fer d’allò que es normal, la normalitat quotidiana a La Torre i altres indrets.. Felicitats Juan per la teva iniciativa.

L'adreça es:

http://www.lacoctelera.com/torredembarra-gay

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Gracias Jordi por darme la bienvenida y apoyo, sabes que no lo voy a tener facil , pero voy a poner el empeño y todos mis sentidos para que salga hacia
adelante

Un abrazo de tu amigo

Juan

rafael ha dit...

Daremos todo el apoyo que podamos y mas, para nuestro amigo Juan. besitos

Anònim ha dit...

-MALINDRO- Observando las encuestas que haces se te olvida que en el equipo de govierno esta otro regidor que lleva la cartera de hacienda hace varios años y gracias a EL torredembarra no se para del todo,Si fuera de tu partido no te hubieras olvidado, inocente......?.
Se llama SANTIAGO ARDEVOL y pertenece al G.I.T.Que tu grupo no lo quiera nadie ni en pintura no quiere decir que haya grupos mas sencillos pero las personas estan valoradas por su trabajo y dedicacion por torredembarra.Cosa que por lo que veo a ti te importa poco.Pensarlo bien para las proximas en presentaros ya que en las ultimas todo lo que os gastaites para nada.Preguntar haber que grupo politico os quiere para formar govierno y decirlo a los vuestros y si teneis valor decirlo publicamente.CHAO.

resnoesmesqui ha dit...

Per melindro:


No tens gens de raó al ser tan crític amb les enquestes. Si et fixes si que anomeno al Sr. Ardevol en una de les enquestes i amb la darrera la “maquineta” només em permet el numero de regidors que hi han. Dir-te que no ets gens just en el que dius, però m’imagino que ja ho saps i ataques per atacar. Amb el Sr. Ardevol tenim moltes diferencies, però també tenim coses en comú: entre altres les ganes que això funcioni. Es una persona amable, seré i molt obert al debat i a la crítica. M’he reunit amb ell alguns cops i sempre ha regnat la cordialitat i la bona entesa. No amic Melindro, no tens raó i no has estat gens just.

No entenc que vols dir amb això de voler formar govern. NOSALTRES NO VOLEM FORMAR GOVERN, estarem a l’oposició i ho hem dit per activa i per passiva, un altra cosa es que vulguis remoure m...... allà a on no ni ha pas. Però bé, si això fa que et sentis millor, cap problema....segueix amb les teves dèries.


Gràcies per participar i llegir (encara que malament) el meu blogs


Jordi Solé

Anònim ha dit...

-MALINDRO-
Me lo dices o me lo cuestas esto de "NOSALTRES NO VOLEM FORMAR GOVERN".
Veo que no quieres afrontar ni el pasado ni la realidad.
Te hare memoria: Por si alguien de los que leen tu blog"bien" puedan estar mejor informados de la realidad.Recordaras que al poco tiempo de estar en un equipo de govierno se acabo el pacto por que...? y ahora es la misma frase aun que se te ha olvidado como en la encuesta unas palabras y una letra"A NOSALTRES NO ENS VOLEN PER FORMAR GOVERN".Verdad que cambia la cosa y si aun tienes alguna duda haz una encuesta sobre esto,haber quien tiene razon en la frase.Tengo razon y que no he sido justo te dire que lo he sido demasiado.No seras "periquito" por las cosas en comun con el Sr.Ardevol.CHAO.

Powered By Blogger