dissabte, 12 de maig del 2007



la campanya ha començat: ¡ visca la campanya !
Vam començar amb un petit apat amb pitzzes i unes truites de patates i de verduretes preparades per una de les nostres companyes. Aigua i taronjades. Companyerisme i moltes il.lusions.

Després, per fi, van arribar els cartells. Per uns magnífics, per altres no tant, però el fet de mostrar l’equip va agradar a tothom.

Quan mancaven 10 minuts per les 12 del vesper, comencem a preparar la “cola”. “Per on comencem?. Qui va a on?”. Res, tots junts com un bon equip. Ens arrepleguem unes 20 persones. Les ànsies de començar a penjar, ens diu que hem d’iniciar la campanya a Baix a Mar. ¡Apa dons, som-hi!.

Cartells per aquí, cartells per allà, “cola” i mes “cola”. Rialles i bon humor. Després cap el centre.

Allà ens trobem amb els “rivals” que no “enemics”. Salutacions entre uns i altres : “Bona feina”, “sort”. Hi ha bon rotllo. Manquen els d’una llista. “No sortiran, ja tenen la feina feta” em comenta un company del GIT.

Fotos i mes fotos. Uns troben a faltar llocs per penjar cartells, d’altres s’ho prenen com una festa (no es res més que això, penso, és la democràcia). Tots plens d’esperança per aconseguir els màxim de vots. Tots esperant que arribi el dia 27 per deixar de fer travesses i política-ficció. Sembla que tots guanyarem.

Cap a les dues anem cap a casa. La meitat de la gent ja ha marxat fa estona, quedem els més compromesos de cadascuna de les llistes.

Ha estat una bona nit. Ara quinze dies de campanya i que la gent, el ciutadà parli, què això de votar sí què és la democràcia que tots volem tenir i conservar.

Visca Torredembarra!!!

20 comentaris:

Anònim ha dit...

LaSra. Toda mucha traza no tiene paraencolar, eso si muy fina ella, pues era la una que encolaba con rodillo.

Anònim ha dit...

perdon por molestar, pero no era la unica que encolaba con rodillo. Ya no sabéis que decir.
VISCA LAGRUPACIÓ

Anònim ha dit...

Vd.SrSole que tanto presume de conseguir la torredembarra que queremos,podría practicar con el ejemplo, quitanto los adhesivos que Vd. puso por todas las paredes de carrer nou y otros.
Claro como Vd. no es de la Torre no le importa nada solamente está buscando sus intereses personales.
Lo publicará??????

Anònim ha dit...

usted anonimo que tanto quiere a la torre, diga usted algo positivo de vez en cuando Animo Sole ni les contestes q son todos unos resentidos sobre todo ese que te escribe tanto y que ya sabemos quien es.

Anònim ha dit...

Hace tiempo que voy leyendo este y otros bolgs. Soy vecino de Torredembarra y no pertenezco a ningún partido. Quiero felicitar desde aquí a Luis Suñe y a Jordi Solé por ser los únicos políticos con blog que nos han mantenido informados de su programa durante estos días, cosa que otros políticos no han querido o no han podido hacer.
Quiero felicitarles además por, en el caso de luis suñe, su atrevimiento y saber estar, ya que ha estado gobernando y aunque no lo hayan hecho muy bien, él tiene poca culpa y se ha expuesto a criticas que seguramente no le iban dirigidas a su gestión si no a otros.
A sole por su constancia y capacidad de aguante leidos los despropósitos que se han dirigido a el y a su partido, ha demostrado tener buena predisposición y educación, cosa que otros tampoco han demostrado.
Es una lastima que no pueda votarlos a los dos, pero ellos si que se merecen representar en el ayuntamiento a nuestro pueblo.

A.Alvarez –La Torre

Anònim ha dit...

Uy, uy, uy, con este A. ALVAREZ de la Torre......

Anònim ha dit...

La verdad es que tiene toda la razón. No se sabe si por envidia o por miedo, a los más prepotentes les haa dado por insultar sin más miramiento que el de hacer sentir ridiculos los rivales para no sentirse ellos en evidencia. Sole ha aguantado muy bien y eso demuestra que es un caballero. Si cuando gobierne deja de serlo se lo diremos igual. pero hasta que se demostri lo contrario, lo ha hecho como se ha de hacer, sin insutar al que te insulta. Sobre suñe, no opino lo mismo, pero la verdad es que si que ha planteado ideas, como sole. Animo alos dos.

Anònim ha dit...

madre mia!!!!!

Toda... urbanismo de consenso..... jajjajajajajaja

Dios tenga a bien hacer todo lo que esté en su mano para que esta "mujer pantera" no gobierne!!!

I que todos los votantes (menos los pagados por ella, claro) tengan la suficiente cabeza como para no votarla.

Por cierto cuanto debe haber pagado por estos carteles "de diseño???" jajajaja

Anònim ha dit...

Al igual el protavoz de ADT, te contesta que los carteles de diseño, los han pagado entre los afiliados.
Afiliados cuantos, creo que no llegan a 25 y 10 son los que van en sus listas.
Haber si hay contestación......

Anònim ha dit...

pues vuelvo a decir lo mismo, pero matizando.
Cuanto habeis pagado por los carteles? Tendrias la amabilidad de decirme que pretendiais comunicar con los lápices?, la verdad quizá por "ignorancia" pero no lo pillo.

resnoesmesqui ha dit...

Benvolgut anonim:
No sé la quantitat exacte dels cost dels cartells, però ho averiguaré i ho posaré al blogs.De totes maneres, us puc assegurar qu'el cost de la campanya és molt inferior a la d'altres partits que hi participan.

Els llapiços volen significar la col-laboració de tots per "escriure" o per "fer" el que volem per torredembarra demanant la implicació de veïns, entitats, etc. Voliem reflexar la participació de tots els agents socials de la ciutat, la consulta, una política oberta a tothom.
No sé si ho hem aconsseguit, crec que si.

Intento contestar a tots els que em fan preguntes directes, lamento que a voltes trigui una mica més del que voldria, però heu de compendre que ara, durant la campanya, entre la feina i la política no entri tant sovint com voldria als blogs.

Gràcies per participar i escriu sempre que volguis.

Anònim ha dit...

Yo creo y conociendo como es la Sra. Toda es tener todos los lápices a su dispoción y si algun lápiz no le obecece y por esto tienen la goma incorporada, borrarlo/os.

Anònim ha dit...

Sr. Sole Vd. que sabe tanto, me podría explicar el presupuesto de los demás partidos políticos, porque la afirmación que Vd. dice es difícil de creer conociendo el potencial económico de su lider.

Anònim ha dit...

Jordi noels contestis que diguisel que diguis ells a la seva. ANIMS QUE GUANYAREM !!!!!!!!

que preguntin quan s'ha gastat el farinetes a veura que diuen si son tant democratics.

DEIXE'LS ESTAR I NO CONTESTIS MES QUE PROU PACIENCIA TENS, DEDICAT A TREBALLAR COM FAS

Anònim ha dit...

així, que m'ho pots asegurar?????? que el vostre cost es inferior al del demès¿????

Be quan ho sapigues... compara'l amb el de l'ABG "for exemple". La veritat no tinc coneixement dels demès pero... AQUESTS RETOLS ENEORMES AL COSTAT DEL PARKING ON POSEN EL MERCADILLO... em pretens dir que us els han regalat?

Be, només crec que amb cartelles "modestos" i sense tanta prepotencia es poden aconseguir moltes més coses.

Es la meva opinió

Anònim ha dit...

A mi m'han confirmat que cada panell te un cost aproximadament de 6.000 eurus.

Anònim ha dit...

qui t'ho a confirmat? el pajarito que tots coneixem i que llença injuries sense dir mai res. Digues noms i no siguis tan cobard

Anònim ha dit...

I ja que saps tant, quan a costat la campanya de cabines, parades de PSC i les valles de CiU ?. Ets un farolero de collons i ningu et creu. Apa nen.

rafael ha dit...

Animo Jordi. besitos

Anònim ha dit...

Veo fantasmita que eres simpatizante de ADT!!!
Que se te ve el plumero!!!!!

Powered By Blogger