divendres, 10 de juliol del 2009

EL BON ROTLLO TORRENC

Unes petites mostres del bon rotllo torrenc en els diferents blogs. Per sort estan a anys llum de la realitat quotidiana.


Referint-se al Departament de Benestar Social:


Anònim:
¿Puedes preguntar por favor, si es cierto, que en el ayuntamiento, en Servicios Sociales junto con la regidora Paqui, trabaja un Sr. -dice ser voluntario- y muy amigo de Masagué, que además iba en las listas?¿Es legal este voluntario? ¿No cobra ningun sueldo? ¿Es tecnico de algo y que hace allí?Gracias.
8 de julio de 2009 20:25


Salva:

Els covards sempre treballen a l'ombre...I mai donen la cara, això que la tenen ben rodona i grossa!Estic, cada cop més, envoltad d'imbècils i difamadors que després no tenen pebrots per donar la cara.Digues, quantes mentides més penses dir de mi .Si vols, un dia d'aquests, començo jo a "rajar" les coses què se , amb papers i documents, no com ….que no tens res a dir de mi!, ves a fer punyetes poc home! Saps que et dic, , ets un cobard ! Tot ben d'amagat, els covadrs trevallen d'aquesta manera.cokcokcokcokcokckocok, gallina! Jo sempre intento treballar bé i a l'ombra i sense cobrar.Ni et passi per el cap mai més tans sols ni dir•me adèu.Salut i bon cap de setmana a tots.Salva.
10 de julio de 2009 8:48

Blog d’Enric Granjel (http://granjelllop.blogspot.com/ )



Referint-se al tema de l'aigüa

Anònim:

Ellos han reconocido los meritos de los demás?En el tema del agua, han sido junto con el GIT los que dan preferencia por una empresa concreta, en lugar de ser neutrales como la mayoria.Goviernan, si, ¿Pero con quien?Y los meritos tiene los que tiene, como los demás, pero ellos en la oposición, entre El Mònic, los blocs y el corre y dile, han hecho todo el daño que han podido.¿Quien hizo caer a la trànsfuga, cortejandola y prometiendole la regiduria que ella queria cuando estaba en el PSC?Porquè si se le hubiera dado o Obras, o Urbanismo o Servicios, se hubiese quedado, pues habria salido con la suya.Es muy trabajadora, si es verdad....
8 de julio de 2009 19:08:00 CET

Referint-se a la Regidora de Cultura

Anònim:

"Daño", com podeu parlar de "daño"?A aquesta dona li vau voler fer la vida impossible! Encara la recordo quan la vau desterrar al Patronat Antoni Roig a "no fer res". Us ha fet el que us mereixeu i si va ser ella la que va tombar la Laura Pradeda, si fins ara la respectava, encara té més els meus respectes.Sou una gentusa que només heu anat a perjudicar als torrecs i les torrenques (els nascuts aquí i els que no però si senten). El que haurieu de fer es entornar-vos-en al vostre poble i deixar-nos tranquils d'un cop. Els mèrits de la Rosa Ma. són de molt abans d'estar a l'Ajuntament, sempre ha col.laborat en les coses del poble i sempre ha donat la cara. És una bona persona. I no és una dictadora, és una persona amb la qui es pot raonar. La gent que raoni, és clar (ja sé que no és el vostre cas).Ha demostrat ser una persona intel.lgent que ha esperat pacientment el seu moment, treballant moltíssim (picant pedra), i un cop li ha arribat ho està fent molt bé. Ànims Rosa no deixis que et menysprein aquests poca-soltes que no han fet res en la seva vida, d'una altra rosa.

9 de julio de 2009 11:53:00 CET

Anònim

Muy poco sabes de la historia de este pueblo y de esta señora en la época Segalá. Solamente con decirte que ella tenia las llaves del castillo (ayuntamiento). Que entre unos y otros en el castillo, de noche y dias de fiesta se montaban unos "bailes" de papeles de un sitio para otro, què es para escribir una novela.Tú como fantasma que eres, ya lo tendrias que saber, ¿igual no te llamarias fantasma del castillo si supieras todo lo que ha ocurrido por allí?

9 de julio de 2009 18:19:00 CET


Referint-se al Regidor de Serveis :

Anònim

¿ Es normal que en verano el regidor Juan Pérez lleve la misma ropa durante cuatro dias seguidos ?Una camiseta de mercadillo y un pantaón que le llega a los tobillos y unas zapatillas del carrefour, con lo que cobra.Que imagen nos da para nuestro pueblo, madre mía!!!!

4 de julio de 2009 10:55:00 CET
Blog del Fantasma del Castillo : (http://torredembarra.blogspot.com/)

I per resumir:

Anònim:

Com diria un que conec "la ignorància és molt atrevida"Salut !

7 / juliol / 2009 23:28

Blog d’en Gerard Ciuró : (http://gerardciuro.blogspot.com/)

1 comentari:

rafael ha dit...

Pero si esto es lo divertido!! Hay Jordi, no te espantes que tu eres un buenazo, y no estas acostumbrado a estos tinglados. Esto es mas divertido, que correr delante de los grises. besitos

Powered By Blogger